Öncü Nesil Derneği Binasına Bombalı Saldırı Yapıldı.

İslam Coğrafyasına kıymetli yardımları ile bilinen insani yardım derneği Öncü Nesil İstanbul ‪‎Bayrampaşa‬ merkez binasına gece geç saatlerde bombalı saldırı düzenlendi. Can kaybının olmadığı maddi hasar meydana gelen saldırı ile ilgili olarak dernek yetkilileri şu açıklamada bulundu ;

İSLAM COĞRAFYALARINDA, MÜSLÜMANLARA VE MAZLUMLARA İNSANİ YARDIM KAMPANYALARI YAPAN VE SON DÖNEMDE BAYIR BUCAK TÜRMEN BÖLGESİNE İNSANİ YARDIMLAR GÖNDEREN ÖNCÜ NESİL İNSANİ YARDIM DERNEĞİ'NİN İSTANBUL BAYRAMPAŞA MERKEZ BİNASINA GECE GEÇ SAATLERDE BOMBALI SALDIRI DÜZENLENMİŞTİR. CAN KAYBI OLMAYAN SALDIRIDA DERNEKTE HASAR MEYDANA GELMİŞTİR...

Dernek Yetkilileri konu ile ilgili şu açıklamada bulundu ;

BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM

Derneğimiz insani yardım çalışmaları ile müslümanların ve mazlumların ihtiyaçlarına çare olmak için kurulmuştur.Bizler bu uğurda kadınlar, çocuklar ve yaşlılar için savaşın en ağır geçtiği bölgelere gidip çaresiz insanlara insani yardımlar götürdük.En son insani yardımlarımızı da Bayırbucak bölgesindeki öz kardeşlerimize götürdük. Bu insani yardım tırlarına verdiğimiz isimlerle de, ecdadımızın isimlerini ihya ettik.

Zalim ve kafir Rusya’nın zulmüne Yüce Allah’ın izniyle baş kaldırdık.

“Sen yardım tırlarını vururken, biz sana inat kardeşlerimize yardım edeceğiz.” dedik.İşte bu sebeptendir ki Türkmen Dağında bomba atılmamış tek bir metrekare bırakmayan Rusya’ya, bu vahşet de yetmemiş olsa gerek ki, bizzat kendi ajanlarıyla ya da ‪PKK‬ gibi taşeron bir grubun eliyle Fatih Sultan Mehmet’in İstanbul’unda, Derneğimizin merkezine bombalı saldırıda bulundu.Elimizde henüz net bir bilgi yoktur. Ama biz Bayırbucak Türkmen kardeşlerimizin yanında durduğumuz için Bu alçak saldırıyı ancak kafir ve zalim Rusya’nın yapabileceğini tahmin ediyoruz.Alemlerin Rabbine yemin olsun ki bir tek kişi bile kalsak mazlumlara yardım etmekten geri durmayacağız.

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget