Capris Gold mağdurları, haklarını talep etti


Bayrampaşa’da inşası durdurulan Capris Gold mağdurları bina önünde toplanarak haklarını talep etti. Mağdurlar, Capris Gold’a kayyım ataması yapılmasını istedi. Mağdur vatandaşlar, ‘Tapum var malım yok’, ‘Kayyım atansın’,’Fadıl ver paramı’ şeklinde dövizler taşıdı.

Bayrampaşa'da bulunan Capris Gold mağduru çok sayıda kişi bina girişinde eylem yaptı. Eylem mahalline sivil polislerin yanı sıra TOMA aracı ile çevik kuvve tpolisi takviyesi yapıldı. Bina önünde ellerinde dövizlere toplanan vatandaşlar, mağduriyetlerinin giderilmesini istedi.

'OTEL İKİ YILDIR ATIL'

Grup adına konuşan Caprice Yatırımcıları Derneği Başkanı Doğan Bakırcı, otelin iki yıldır atıl durumda olduğunu ve bitirme adına hiçbir faaliyetin yapılmadığını söyledi. Çok sayıda mağdur olduğunu dile getiren Bakırcı, “Bu arkadaşlarımızın arasında üzüntüden kanser olup ölen insan var. İntihar etmek isteyen insanlar var. Bunu her gün derneğe gelip anlatan var. Ardık vicdanımız da almıyor kalbimiz de bunu taşımıyor. Fadıl Bey bir an önce bu adar insanın parasını geri versin ya da bu oteli bitirsin.” dedi.

MAĞDURLAR SİTEM ETTİ

Mağdur bir vatandaş ise otel sahiplerinin, "Otel açıldığı zaman size kira getirisi olacak. İki senede bitecek. Her sene sizden otomatikman kiralayacağız.” vaadinde bulunduğunu öne sürdü.

Çok mağdur olduğunu ve bedensel engelli çocuklar olduğunu söyleyen vatandaşlardan Sabriye Yılmaz ise göz yaşları içerisinde Cumhurbaşkanıma sesleniyorum, Emine Hanım’a sesleniyorum. Onlara çok güveniyorum. Ne olur bize yardımcı olun.” dedi

Mağdurlardan Resul Erdal ise elinde tapusu olmasına rağmen bu mağduriyeti yaşadığını dile getirerek “Devletin tapusuna güvenerek aldım. Orada bürokratlar, milletvekilleri, belediye bakanları, ülkemizin önde gelen insanları vardı. Onlara da güvendim ama en önemlisi ben bu devletin tapusuna güvendim.” şeklinde konuştu.

'AKGÜNDÜZ GÖZ BOYUYOR'

Emel Koptaget ise Fadıl Akgündüz göz boyama yöntemiyle insanları kandırdığını belirterek “Bu adamın projeleri hep böyle başlıyor. Ortaya bir şey çıkarıyor, göz boyuyor, parayı topluyor ve yeterli parayı bulduğu zaman projeyi tamamlamıyor. Gideni kurtarır mıyım hesabıyla buraya dahil oldum ama bunu da kurtaramadım.” ifadelerini kullandı.

Capris Gold mağdurlardan Mehmet Yavuz ise “1990 yılından beri biriktirdiğim bütün birikimlerimi bu adama verdik. 250 bin civarında para verdim. Esnaflık yaparak zor şartlarda 20 yılda bu parayı kazandım. Buna verdik. Bu da bütün hayatımı, her şeyini, aldı sildi süpürdü götürdü.” ifadelerini kullandı.

Ünal Aslan isimli mağdur vatandaş devletin emekli ve hiç evi olmayanlara ev verdiğini hatırlatarak ellerinde Capris Gold’tan tapuları gözüktüğü için şimdi bu haktan da mahrum kaldıklarını dile getrdi.

Otel binası önünde toplanan grup daha sonra olaysız bir şekilde dağıldı. Bundan yaklaşık 5 yıl önce yapımına başlanan ve daha önce 2012’te bitirilmesi planlanan otelin 9 bin dolayında mağduru bulunuyor.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget